Etusivu » Asiakastarinat » Digijuristi
Järjestelmä helpottaa ja nopeuttaa Tradenomiliiton lakimiesten työtä
Asiointi on helpottunut ja nopeutunut. On pystytty vähentämään juristeille kohdistettuja asiakaspalvelupyyntöjä, ja jäsenet ovat ottaneet palvelun hyvin vastaan.
Tradenomiliitto TRAL on tradenomien työelämän edunvalvonta-, palvelu- ja markkinointiorganisaatio työmarkkinoilla.
Tarve
Tradenomiliiton jäseniltä tuli paljon samankaltaisia kyselyjä liiton lakimiehille, ja vastausprosessia haluttiin automatisoida.
Ratkaisu
Toteutimme yhteistyössä Evelien Oy:n kanssa Tradenomiliitolle sähköisen työsuhdeneuvontapalvelun, joka antaa liiton jäsenille nopeasti vastauksia yleisiin työsuhteeseen sekä yksityiselämään liittyviin oikeudellisiin kysymyksiin. Järjestelmä on rakennettu täysin räätälöidylle alustalle. Se mahdollistaa ylläpitäjälle mm. monivaiheisten ja ehdollisten kysymys-vastauspolkujen luomisen. Polkujen lopputuloksissa vaadittava kirjautuminen on liitetty suoraan liiton jäsenrekisteriin.
Hyödyt
Digijuristi on vähentänyt suoraa asiakaspalvelua, jolloin työtä saadaan tehostettua. Liiton jäsenet ovat saaneet itselleen helposti vastauksia Digijuristi-palvelun kautta, ja he ovat olleet tyytyväisiä uudistukseen.